www.diariocritico.com

La formació a mida per a empreses ha augmentat en un 46 per cent

La Cambra de Terrassa incrementa en un 250 per cent el nombre d'alumnes a distància en els primers sis mesos de l'any

En aquest semestre s'han impartit 68 cursos que sumen 2.200 hores

miércoles 28 de julio de 2010, 18:40h
Última actualización: jueves 29 de julio de 2010, 14:49h

La Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa (Barcelona) ha incrementat durant els primers sis mesos de l'any en un 250% els alumnes matriculats en els programes formatius a distància que arriben als 84 inscrits, segons ha informat l'ens cameral.

Així mateix, la formació a mida adaptada a les necessitats de les empreses, que també està disponible a través del Campus Empresarial Virtual de l'entitat, ha crescut un 46% durant el primer semestre de l'any.

En el conjunt de programes, la Cambra de Terrassa ha format durant aquest període 862 persones amb 2.200 hores impartides a través de 68 cursos de formació empresarial.

¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (2)    No(0)

+
0 comentarios