L'any 1967 un jove Konrad Fischer va obrir una galeria a la ciutat de Düsseldorf. Amb 10 metres de llarg i tres d'ample aquest espai es va convertir molt d'hora en un laboratori d'idees que va esdevenir en un dels últims moviments d'avantguarda del segle XX.
Fischer va treure l'art minimalista i l'art conceptual dels cercles iniciats extenent-lo per Europa i els Estats Units gràcies a un treball d'estreta col·laboració amb els artistes però també amb col·leccionistes i museus. A la seva sala de Düsseldorf hi van participar un gran nombre d'artistes nord-americans, anglesos i alemanys que avui son considerats clàssics.
Ara el MACBA ha volgut apropar l'espectador a la personalitat d'aquest galerista apassionat amb una exposició que es centra en les tres vessants que van definir la seva tasca artística. La de pintor, la de comissari i la de galerista.
Així, a través de les seves pròpies obres, dels materials d'arxiu i documentació, i de les obres de la col·lecció que va crear conjuntament amb la seva dona, l'exposició ofereix una imatge complexa de les activitats de Konrad Fischer i el seu llegat.
L'exposició compta amb unes 300 obres d'artistes com Bruce Nauman, On Kawara, Eva Hesse, Carl Andre, Hanne Darboven, Mario Merz o Juan Muñoz, entre d'altres, i estarà oberta al públic fins al 12 d'octubre.