Les dues regidores han escollit pobles tarraconins
Begoña Floria i Victòria Forns es casen aquest estiu amb pocs dies de diferència
miércoles 20 de julio de 2011, 12:01h
Actualizado: 25 de julio de 2011, 15:24h
La regidora socialista Begoña Floria i la convergent Victòria Forns, les dues portaveus dels seus partits, han decidit casar-se aquest estiu amb només una setmana de diferència a municipis tarraconins, tal com informa avui el Diari de Tarragona.
La primera en passar per la vicaria serà Floria, el 29 de juliol a l'Ajuntament de Tarragona. La número 6 del partit a les últimes eleccions contraurà matrimoni amb el també socialista i alcalde de Molins de Rei, Xavier Paz. L'encarregat de conduir la cerimònia serà l'alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, gran amic de la núvia des de que ella donés el salt dels mitjans de comunicació als partits polítics l'any 2003.
Per l'altra banda, Victòria Forns es casarà el proper 6 d'agost amb Josep Ramon Fuentes, Cap de Dret Administratiu de la Universitat Rovira i Virgili (URV). L'enllaç tindrà lloc a El Catllar degut a la bona relació que mantenen els nuvis amb el seu alcalde.
Forns serà la segona vegada que digui "si vull" en pocs dies, ja que després d'haver-se presentat com a independent a les eleccions, la setmana passada es va afiliar a Convergència i Unió.