www.diariocritico.com

El primer punt, al districte tecnològic 22@

Les motos elèctriques podran recarregar-se a Barcelona a partir de setembre

Es preveu que hi hagi 40.000 vehicles d'aquestes característiques a la ciutat l'any 2016

viernes 02 de julio de 2010, 19:09h
Última actualización: lunes 05 de julio de 2010, 14:20h

Els primers punts de recàrrega per a motocicletes elèctriques S'instal·laran a Barcelona a partir de setembre, segons ha anunciat avui Mobec Point, que ha presentat una estació que permetrà recarregar fins a 25 vehicles de dues rodes simultàniament.

L'estratègia de la companyia, que ha presentat aquest divendres un model de punt de recàrrega al Circuit de Catalunya, passa per una primera fase d'instal·lació de vuit punts de recàrrega a la capital catalana, el primer dels quals s'ubicarà al districte tecnològic 22 @.

Les previsions apunten que Barcelona comptarà amb més de 40.000 motocicletes elèctriques en 2016, cosa que obligarà a que els punts de recàrrega públics per a aquests vehicles proliferin i es multipliquin en els propers anys.

L'Ajuntament de Barcelona preveu començar la instal·lació al setembre al 22 @ i continuar en altres zones de la ciutat com la zona marítima, al centre de la ciutat i l'àrea universitària, entre altres.

La proposta d'estació de recàrrega de Mobec Point s'ha dissenyat i fabricat a Catalunya, amb la col·laboració de Schneider Electric, que ha aportat la solució energètica.

¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (2)    No(0)

+
0 comentarios