"Ens situem en 141 barris i amb un total de recursos mobilitzats en aquestes convocatòries de més de 1.300 milions d'euros", ha afegit Nadal. Segons els seus càlculs, un 14% de la població catalana es beneficiarà d'aquestes actuacions.
Les convocatòries suposen actuacions públiques integrals en àrees urbanes per garantir qualitat urbana i ambiental, així com cohesió social.
Els barris beneficiats són els de La Florida a Mont-roig del Camp, els nuclis antics de Calafell, Piera i l'Escala; S'Auger-Sa Massaneda de Blanes, els barris de la Vinya, Can Clos, Plus Ultra i el Raval sud de Barcelona, Vista Alegre de Castelldefels, La Montserratina de Viladecans; Santa Anna-Tió de Premià de Mar; Bellavista de les Franqueses del Vallès, i el centre urbà de Mollerussa i grup Sant Isidori (Pla de l'Urgell).
També han resultat agraciades les viles Closa i Eixample de la Pobla de Segur, els nuclis antics de la Selva del Camp, l'Arboç, Sant Joan de Mediona i Montgai, la Riba del Llobregat de Sallent, El Mallol de Sant Hipòlit de Voltregà; La Roqueta, el nucli històric i el passeig de les Eres, d'Ullà, el nucli original de Campdevànol, el barri del Pavelló i la connexió amb el carrer Fonderie, de Ribes de Freser, el centre Vila i Vilet de Sant Quintí de Mediona, Santa anna-Tió, de Premià de Dalt, i Colònia-Fàbrica de Comellarets-les Casetes, de Flix.
A més, hi ha barris que un cop culminats els seus projectes reben més suport per impulsar noves actuacions. Han estat escollits al municipi de l'Hospitalet de Llobregat amb el barri de Collblanc-la Torrassa, el nucli històric d'Olot i el barri Salt 70 a Salt.
D'altra banda, s'han adjudicat 14,1 milions d'euros per millorar 52 urbanitzacions amb dèficits històrics en un total de 48 ajuntaments. Amb aquesta adjudicació, el Govern impulsa la millora de prop d'un centenar d'urbanitzacions.