www.diariocritico.com

Primera fira LOH!

Lleida ofereix rebaixes en la compra de 600 vivendes

Els preus van dels 60.000 als 300.000 euros, amb un 47 per cent que no supera els 150.000

miércoles 10 de noviembre de 2010, 16:29h

Constructors, promotors, agents de la propietat immobiliària i entitats financeres vendran un estoc rebaixat de 600 habitatges a Lleida en la primera fira LOH! (Liquidació d'Oportunitats d'Habitatge), que obre les portes aquest dijous a la Llotja.

Segons els organitzadors ja s'han inscrit 200 persones per trobar un habitatge de compra a través de la web de la fira. La major part de la demanda és per a pisos de Lleida ciutat, especialment en els barris nous.

En la seva majoria es tracta de parelles joves que volen adquirir el seu primer habitatge, o bé de famílies que necessiten trobar un pis o una casa més gran.

De les 600 vivendes que ofereix la fira, un 44 per cent estan a la ciutat de Lleida i la resta es reparteix per la província. Els preus van dels 60.000 euros i els 300.000, tot i que un 47 per cent no supera els 150.000 euros.

El certamen se celebrarà de dijous a dissabte, encara que els organitzadors mantindran els avantatges en els immobles fins al 31 de desembre, amb l'objectiu que els assistents puguin meditar la compra.

¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (2)    No(0)

+
0 comentarios