Els britànics Underworld s'han sumat al cartell del Festival Internacional de Música Avançada i Art Multimèdia Sónar 2011, en què també hi haurà la banda nord-americana Salem, segons ha informat l'organització.
Aquestes dues actuacions tindran lloc tant al festival a Barcelona, que es celebra del 16 al 18 de juny, com a la Corunya, que té lloc el 17 i 18 de juny.
A més d'aquestes dues incorporacions, el Sónar Barcelona comptarà també amb les actuacions d'A-Trak, Atmosphere, Hype Williams, Little Dragon, Tyondai Braxton i Mary Anne Hobbs, que se sumen a les ja confirmades de Magnetic Man i Steve Reich.
Al SonarSound Tokyo, que se celebrarà del 1 al 3 d'abril, actuaran Battles, Flying Lotus, DJ Scootch Egg, DJ Baku, Y. Sunahara, DJ Krush, Seefel i Kode9.