www.diariocritico.com

Visita gratuïta de 9 a 14 hores

La Sagrada Família obre les seves portes els quatre dissabtes de gener

El patronat agraeix als veïns els esforços durant la visita papal

viernes 07 de enero de 2011, 20:26h

La basílica de la Sagrada Família de Barcelona obrirà el seu interior al públic els quatre dissabtes de gener (8, 15, 22, 29) amb jornades de portes obertes per a respondre al creixent interès després de la dedicació al culte oficiada per Benet XVI el 7 de novembre, ha acordat el Patronat.

En un comunicat, ha agraït als veïns l'esforç que van realitzar durant la visita del Pontífex per les limitacions que va suposar l'esdeveniment, i estableix que els barcelonins podran entrar al temple per l'accés de la façana del Naixement.

Només es podrà entrar gratis al matí, de 9 a 14 hores. Les visites guiades i els ascensors no estaran disponibles.

A la primera missa celebrada a la basílica després de la seva dedicació al culte el dissabte passat van acudir uns 5.000 barcelonins, encara que centenars de ciutadans es van quedar fora i no van poder veure l'interior del temple sense bastides.

¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (2)    No(0)

+
0 comentarios